Uppsittarkväll

Då har töserna åkt hem. Min dotter och hennes kompis Marre var här. Vi har ätit julskinkemacka, rödbetssallad, ätit massa choklad och druckit ännu mer julmust. Jag och min dotter vann, jag vann 2 Sverigelotter och min dotter en ny bingolott. Vi har haft det jättetrevligt måste jag säga, hur mysigt som helst.  Dom åkte hem innan Bingolotto var slut för dottern börjar jobba kl 7 imorgon bitti och Marre blir hämtad 7.40 för grötfrukost hos hennes bror. Trötta och frusna åkte dom hem. Var säkert jättekul att stå ute i kylan och skrapa rutorna. Förresten kom min dotters nye pojkvän upp en stund förut för att hämta och lämna julklappar. Första gången jag träffade honom, en trevlig prick måste jag säga.



Min dotter lånade min tröja för att hon frös som fan




Så såg bordet ut innan vi hade ätit ett skit



Så här såg det ut efter halva kvällen



Så här såg det ut i slutet av kvällen



Till slut åkte ett täcke fram för då hade Marre börjat frysa hon med


Tack för en trevlig kväll töser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback