Var med om att bestämma i en tävling!

Min kompis Maria (jo jag har faktiskt kompisar) har lite svårt att komma på hur hennes tävling ska utformas därför vill hon ha hjälp med det och eftersom jag är en annorlunda kompis, ja faktiskt hennes annorlundaste kompis tydligen (hur annorlunda är det att ha två horn i pannan, svans och fyra armar?) så hjälper jag henne såklart.

Hon har gjort ett videoblogginlägg om vad tävlingen handlar om så därför får ni faktiskt gå in på hennes blogg och se hennes söta nuna och lyssna på hennes härliga göteborska dialekt och därefter kommentera om förslag på hur tävlingen ska gå till. Sen kommer hon att se ut ett förslag till tävlingen som då är en bok som pris. Inte vilken bok som helst såklart, Maria lottar aldrig ut skitpriser, inte heller denna gång. Så skynda dig in på hennes blogg och gör som jag säger..och Maria. Nästa gång kan det vara DU som behöver hjälp med något!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback