Varför varför varför?!

Jag vaknade 9.42, solen sken och det var gnistrande snö utanför fönstret. -16 grader på termometern och jag var nyvaken. Insåg när jag tänkte efter att fan vad jag hade att göra innan jag fick ta det lugnt. Igår kände jag att jag skulle hinna med allt idag istället. Varför tänker man så? Jag hade miljoner julklappar att slå in, jag skulle fixa lite mat att ta med och jag skulle färga håret. Det är rätt stressigt nu vill jag lova. Julklapparna är inslagna, jag sitter med färg i håret och först nu kunde jag sätta mig vid datorn. Det trevligaste var att en moster ringde och önskade God Jul, Vi pratade i en halvtimme, vi har inte pratat med varandra sen morfar gick bort för 4 år sen så det var en del att prata om om man säger så.

Nu sitter jag här i bar överkropp för att jag inte hittar min färga-håret-tshirt. Jag har nog redan visat grannarna mina pattar  för solen skiner och persiennerna är INTE nere, bra där Sune, det blir ingen julmat för dom idag.

Jag ska till ICA också, även där tänkte jag inte till. Jag måste köpa mig en julblomma   och mer julmust. Jag hade fyra 1.5 liters julmust igår innan töserna kom, idag hade jag en 0.5 liter kvar. Men det är jul mina vänner!

Nu måste jag fixa lite till. Ha en fruktansvärt underbar julafton och tänk inte på vikten, inte idag. GOD JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback