Woho eller inte

Ja men eller hur! Chock att jag är uppe nu va? Nej jag somnade inte efter "Galt söker sugga" och inte heller efter TV4nyheterna, jag somnade nog när alla program på alla kanaler slutade att sända bra program, nämligen kl 3, jag hade heller inte ställt nåt larm, jag vaknade 4.30 och kunde inte somna om. Jag kände mig täppt i näsan i masken så jag slet av mig den, då började det klia under skinkan, jag lyfte upp den och kliade tillbaka och släppte sen ner den igen (ni som jobbar med äldre damer med hängpattar ner till naveln vet vad jag menar). Jag vände mig om för att somna om, jag vände mig  tillbaka, jag vände mig om igen och sen  gick det inte mer. Jag gick upp helt enkelt och har nu sittit framför datorn sen dess.

Torsdag idag och jävlar i min låda vad jag har mycket planerat, jag ska, jag ska, jag ska diska. Det var väl allt, ja sova blir det nog några timmar också. Stänga av ljudet på mobilen och snarka som en nyknullad gris!

Vad ska ni göra idag?


Bjuder på mig från första skolfotot i ettan. Nej det är inte jag som har valt kläderna  och min fröken är ett bevis på att pushupbh:n inte hade uppfunnits än.







Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahaha, najs bild! Och söt var du allt!

Men Sune då, fan vad jobbigt att du inte kunnat sova, jag blir skitirriterad när jag inte kan sova så att jag kan förstår dig. Jag tror inte på det där med stjärten dock! :D

2010-12-02 @ 12:47:48
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Linda2

Jag tycker att du är söt på kortet !

Men detta med push-up-behån kan jag hålla

med om, n å g o t bättre hade ju passat på

ett klasskort...Om du av någon anledning skulle

komma på vad hon heter så får du väl leta reda

på ett billigt exemplar i en affär - de kostar

ju bara ett par hundralappar - och skicka över

i julklapp. För då lär de väl inte hänga" en

våning högre" precis. Och så är de ett bevis på

att en själv inte är värst....

Sova som en nyknullad gris...det var ett nytt

uttryck i min Sunebok, bockar och bugar för det !

2010-12-03 @ 13:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback