yippie kay yay

Det är klart, det är så jävla klart nu. Fy fan va skönt! Tapeterna är på plats och vaktmästaren är väck. Jag får vänta med att flytta in alla möbler tills det har torkat för det är 10 liter tapetklister bakom så det kommer ta lite tid men jag ska fan bära (läs släpa) in den andra sängen dit för jag sover inte en natt till i vardagsrummet, då äter jag heller bajs!

När jag valde tapeter så trodde jag att jag valde en lite mörkare tapet, fondtapeten stämmer men det är det andra som är ljusare än vad jag trodde men det gör inget, bättre det än barnblåtapeten som var innan i alla fall. Så jävla underbart!

Fondväggen




Och en ljusgrå på resten



Kommentarer
Postat av: pezze

vad fan.. får du hjälp av vaktmästarn o sätta opp en fond vägg?!?!?!?! :)

behöver du inte betala ngn mellanpris för det!?!?!

jag villa ha en sån, men fick inte o ville jag ha ngn annan sort tapeter ur ngn annan tapet"pärmen" så måste man betala mellanpriset!! :/

så lyllos dig!!!



jag hade blåas tapeter i mitt sovrum då jag bodde i örebro tesammans med morsan... men nu idag har jag lilia i mitt egen lgh!!!! hihi!!

Postat av: Anonym

vad fan.. får du hjälp av vaktmästarn o sätta opp en fond vägg?!?!?!?! :)

behöver du inte betala ngn mellanpris för det!?!?!

jag villa ha en sån, men fick inte o ville jag ha ngn annan sort tapeter ur ngn annan tapet"pärmen" så måste man betala mellanpriset!! :/

så lyllos dig!!!



jag hade blåas tapeter i mitt sovrum då jag bodde i örebro tesammans med morsan... men nu idag har jag lila i mitt egen lgh!!!! hihi!!

2010-12-07 @ 18:20:52
Postat av: Anonym

Det blev snyggt det här även om en stinkande

vaktmästare ingick. Kan du inte skriva om

honom, det är så kul när du berättar om

honom. Undrar om Iza och Nogger instämmer ?

2010-12-08 @ 10:12:19
Postat av: Egentligen Anette

Nu glömde jag bort mig igen med detta med

namnet.Ett pucko är jag. Jag tyckte att

Linda är så snyggt fast jag egentligen

heter Anette. Hur barnslig får man vara

om man är 55 år ? Nu är jag trött på att

heta Linda, det är ingen kul längre så jag

tar mitt riktiga namn. Undrar vad jag ska

heta framöver ? Nu har jag något viktigt att

tänka på när jag inte kan sova....

2010-12-08 @ 10:16:43
Postat av: Sune...the girl

Sv till Linda fast egentligen Anette: Hahahaha. Du är väl rolig.Skriv som namn Egentligen Anette då för det finns en Anette som kommenterar ibland och det är mitt ex s.

2010-12-08 @ 10:31:09
Postat av: Hillevi

Mycket snyggt! i like väry big! :-)

2010-12-09 @ 21:19:44
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback