8 timmars sömn

Jag skulle gå och lägga mig rätt tidigt var det tänkt, ja när bakgrunden var klar men så blev det inte riktigt. Jag kunde inte lämna en kompis på msn som var helt förstörd. Jag kände att jag inte kunde gå och lägga mig innan jag visste att hon var okej så 4.30 kom jag i säng och sov till 12.38. Det var ett tag sen som jag sov 8 timmar men det behövdes väl eftersom jag bara sov 4 timmar igår.

Idag är det söndag, usch även om man är arbetslös så är det en förbannat trist dag eller hur? Det är något med söndagar som får en att bli lite deppig liksom, känner ni samma som jag? Ni arbetslösa menar jag.

Jag satte på Nanne Grönvall på Spotify och hörde den här låten som jag blev lite gladare av iallafall. Hittade ingen bra kvalité men man hör låten iallafall.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback