Anna Haag

Nu tycker inte jag att vi ska gnälla över att Sverige är kassa eller att detta året är ett fiasko för Sverige för det är det sannerligen inte. Ännu en medalj, Anna Haag tog idag (läs fredag) en silvermedalj i skiathlon. Om inte jag minns helt åt fanders så har vi väl inte fått så här många medaljer på flera år eller? Rätta mig om jag har fel. Grattis Anna!
2-1-1 i medaljer!




Tagen på en annan sida


Jag har än en gång gjort en ny header just för att det är så kul med Photoshop och jag är fortfarande i nybörjarstadiet så ni vet det. Så nu ska jag gå och lägga mig och sova min skönhetssömn. Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Gealach

Nej, jag tänkte just det, att Sverige har ju fått riktigt många medaljer den här gången...

2010-02-20 @ 08:09:30
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Nadja - 17 år och mamma

Svar; Programmet är filmat för snart 2 år sedan. Inte förän nu visar dom det, därför kom det ut ett klipp nu. Som en förhandstitt. Jag ångrade mig och ville inte gå samhäll, läs min blogg så förstår du.

2010-02-20 @ 09:12:53
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback