Avatar och Lasse Hallström

Jag har sett på flera sidor att folk gör om sina ansikten till Avatarfigurer i Photoshop. Sånt vill ju jag också kunna ju! Jaja några 100 timmar till så kanske jag kan få till en blå färg i fejjan eller nåt. Läste också nu att Lasse Hallströms film "Dear John" puttat ner "Avatar" från förstaplatsen när det gäller klirr i kassan på en dag. Där ser man!

Snart är det Alla hjärtans dag och som vanligt har jag ingen speciell att ge nåt till, jo min dotter såklart så vi får se vad det blir för nåt. Min dotter kan ju skriva en dikt som hon gjorde när hon var liten. Det räcker gott, eller det går bra med hela frysen full med mat också faktiskt.

Har ni kommit på nåt ni ska ge till er partner/familjemedlemmar?

Har haft inne den här bilden förut men den är bara för söt. Min dotter var väl 10 eller nåt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en fin kväll! :)

2010-02-07 @ 18:08:42
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Så söt!

Har inte sett Avatar än. suck

2010-02-07 @ 18:33:46
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback