Bröllopsfotografen och en beställd bloggdesign

Jag har sett en bra svensk film nämligen "Bröllopsfotografen" där flera kända skådisar var med. Ni kanske har sett "Fucking Åmål" och "Smala Sussie" där båda pratar med dialekt, också denna, på värmländska och det är det som gör filmen bra. Jag måste bara få citera en mening ur filmen som jag skrattade mest åt "Man är uppvuxen i en stor fisbubbla, vad var det för mening med att grilla i trädgården om allt ändå luktade stjärt". Ja ni ser, nu kommer hälften av er att se filmen.

Förra veckan fick jag en beställning på en header och när jag ändå var på G så gick hon även med på en bakgrund också. Bloggen heter Mamma Tezzan, gå gärna in och glo och är det nu någon som vill ha en ny header och bakgrund eller bara nåt av det och har Blogg.se så säg till. Jag gör det för en billig penning och jag sätter även in det åt er. Jag gör inget avancerat som flygande tefat med vinkade hundar i animering eller så utan vanliga enkla headers. Tipsa gärna andra för jag är fattig och försöker få ihop till min katts kastrering innan jag blir vräkt av hennes ylande.




Kommentarer
Postat av: mammatezzan

nej ännu värre!! han ändrade status på fb och la in bilder på sin son, som han innan sagt var hans gudson!!!!



Han skulle ring kl 23 men än har jag inget hört =(

2010-02-25 @ 01:39:01
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Mycket, mycket snygg!

pekar uppåt Vilket kräk!

2010-02-25 @ 08:35:47
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback