Daniela Sea - the butch

Har ni sett flatserien The Lword någon gång? Jag har sett vartenda avsnitt och alla 5 säsonger. När det gäller hur min flickvän ska se ut kroppsligt så stämmer det inte in alls på Katherine Moennig men hon fick mig klistrad framför rutan/skärmen och skulle hon ringa och säga att hon vill ha sex med mig så skulle jag absolut inte tveka. Hon är smal och tanig, väldigt små bröst och sminkad i serien. Det finns inga som helst uppgifter någonstans att hon skulle vara flata eller ens bisexuell, iallafall inte då jag scannade av typ hela internet efter nån smaskig detalj om det. I säsong 3 kom en butch, ja det tog tid innan jag verkligen fattade att det var en tjej för det är egentligen bara rösten som får henne att avslöja att hon är en tjej. I serien spelade hon iallafall en tjej som skulle byta kön. Den här butchen heter Daniela Sea och är den absolut snyggaste butchen jag någonsin sett. Hon är absolut en tjej som jag skulle kunna falla pladask för om hon bara skulle vilja ha mig men det finns ju inte ens chans i världen att hon skulle vilja det, jo kanske om hon blev blind, senil och väldigt desperat. Finns det nån look alike i Sverige kanske?
Iallafall så hittade jag ett foto på henne som jag har gjort om lite i Photoshop men bara färgen på ögonen för hon har grymt fina ögon men det framgick inte på originalet.

Här är iallafall Katherine Moennig som är så het att det är konstigt att asfalten inte smälter där hon går.



 

 

Här är då Daniela Sea, den snyggaste butchen som någonsin gått i ett par skor.

Damn she´s hot!



Här är ett annat foto, kolla in dom underbart vackra ögonen


Kommentarer
Postat av: airaM

Jävligt snygga. Båda två. Två tjejer jag skulle kunna falla för om jag spelade i den ligan. ;)

2010-02-24 @ 01:26:57
URL: http://somenoppenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback