Darin sjunger utan syster Rosa

"Familjen och vännerna väljer tv-soffan före Scandinavium i kväll.

Den person Darin helst skulle ha velat ha vid sin sida är på andra sidan jordklotet.

– Jag tycker att det är jättejobbigt att hon inte kan vara här, säger han.

Darin Zanyar, 22, pekades ut som storfavorit till segern i Melodifestivalen redan i höstas. Nu ska han kliva upp på Scandinaviums scen och framföra schlagerbidraget ”You’re out of my life” utan stöttande familj eller vänner i arenan.

– De kände att de ville sitta hemma och rösta. I arenan skulle de vara mer fokuserade på att följa uppträdandet, säger Darin."

Läs mer HÄR

 

Jag har lyssnat på alla låtar och jag tycker faktiskt inte att Darins låt är nåt man vill hänga i årets julgran. Går han direkt till finalen så är det för att småtjejerna folk har röstat på honom för att han är en flickidol. Det är min teori redan nu.

 

 

Bilden har jag ärligt snott från samma sida

 

 


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Shh inte så högt Sune.

Jag är bakis som en fylleskadad kaja.

2010-02-20 @ 20:40:15
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: sara

wow youre so beautifull ...wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,///sara..in kurdistan

2011-06-09 @ 18:13:48
URL: http://yahoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback