Elisabet Höglund

Jag vet inte men jag har alltid tyckt att hon är så tråkig. Samma frisyr sen urminnes tider bara lite annan färg. Hon blir 66 år i augusti. Det skulle ha kunnat bli en kontrast mot den unga Carin Da Silva 25 år och den alltid så vackra Yvonne Ryding men som sagt, Elisabet Höglund är tråkig, ser tråkig ut och pratar tråkigt. Vi får väl se om detta bara är en time-out eller om TV4 sparkar henne. Hon är ju frilansare så nåt annat kanske det finns. Kanske ett program för bara äldre?



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Uschusch, tycker hon är så jobbig. Hennes mmmmmmm:ande när andra pratar driver mig till vansinne.

Men sätt på låten och minimera fönstret?! Den är såå skön.

Kom att tänka på en sak; jag har en några träningsdvd;er framför allt yoga men oxå pilates och tai chi, alltså inga hopp eller så. Är det något du skulle vilja ha?

2010-02-10 @ 17:05:43
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Är du här nu? Går ut på msn nu.

2010-02-10 @ 17:11:26
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Sonja

Fy, fan vilken dålig blogg.

2010-02-10 @ 18:09:08
Postat av: Anonym

Vad är detta för spex??

2010-02-10 @ 21:01:56
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Åh, hon är så tråkig! Påminner om en staty med rynkor!



sv: Har saknat dig också :D

2010-02-10 @ 21:23:05
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Otroligt ointressant

är ditt plogg . Läs och titta på dig själv. Hur kan du kritisera Elisabeth Höglund?

2010-02-11 @ 01:09:33
Postat av: Sune...the girl

Sv till Otroligt ointressant: Det heter Blogg..inte plogg ;). Just därför är jag inte i teve förstår du.

2010-02-11 @ 01:17:13
Postat av: Lulu

Jag tycker att det är så himla skönt att hon inte längre är med. Hennes mumlannde när andra pratar är fruktansvärt irriterande,liksom hennes hacklande och uppläsning från alla hennes lappar. Hon jobbar inte med stolpar, nej hon skriver ner allt hon ska säga!!! Borta med henne!

2010-02-11 @ 08:02:54
Postat av: evelina

Om du tittar dej i spegeln så är inte du särskilt vacker. Ändå är du ung. Elisabet har gjort en hel del beundransvärd. Tips googla henne. Hon är långt mer smart än många av oss. Kanske för intelligent för tv 4.

Tack för ordet. Ev

2010-02-11 @ 14:37:57
Postat av: Sune...the girl

Sv till evelina: Det är därför jag inte är rutan förstår du. Och det är inte bara utseendet jag skrev om, hon låter tråkig och folk kan inte jobba med henne. That´s it

2010-02-11 @ 15:59:09
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: kristina Nygren

Vilken häxjakt det blivit på EH det räcker väl NU

mvh Kristina

2010-02-11 @ 21:28:59
URL: http://kickilinanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback