Ett klick för skogen

Jag har nyss vaknat och som vanligt gick jag igenom mina mail, några skräpmail, några kommentarer på bloggen och Bloglovin. Emmelist föreslog att vi med bloggar och hemsidor kan hjälpas åt för att ge ett klick för skogen. Så sagt och gjort. Genom ett klick ser du till att 2-30 dm2 gammelskog kan köpas upp och bevaras för all framtid. Du har på ett år chans att vara med och rädda 7-100 m2 skog på ett år!

Så gör som jag och många andra, klicka på länken. och klicka sedan på bilden på den hemsidan som ser ut så här

Tack!




Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

En dag då jag inte har mkt att göra ska jag läsa igenom ALLA dina inlägg riktigt ordentligt! Du skriver så jäkla kul ju, å bra!



Du håll reda på kattskrället....inte ens öppna fönster-då flyger hon ut som en raket kanske??

Husarrest med låsta fönter e det rätta ;)

2010-02-23 @ 02:02:46
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

precis som du just nu har....

stackarn ....ens gosa med fötter...då e hon desperat...hih!

2010-02-23 @ 02:03:51
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback