Hjälpte Carro med två sötnötar

Idag har det snöat...ja just det, igen! Och idag var jag bjuden till mina föräldrar ihop med min dotter på middag. Jag tänkte först gå men när jag var en bit på väg så insåg att jag då inte hade kommit fram idag. Det var två steg fram och ett steg bak typ. Jag tog en buss som stannar strax utanför deras istället. Pappa hade gjort kycklingfilé med currysås med lök och äpple i. Det var gott. Till efterrätt blev det rabarberkräm som var så surt att en citron hade varit bättre att stoppa i käften, jag riktigt kände hur hela tungan krullade ihop sig.
Pappa skjutsade mig sen till Carro som var själv med sin dotter Josefine och grannens pojk Cash, ja han heter faktiskt så. Hans pappa är amerikan. Cash kommer bli en hjärtekrossare när han blir stor. Stora blå ögon med mörka långa ögonfransar, skrattgropar och en grop i hakan. Barnen är 20 månader, det skiljer 2 veckor på dom bara. Det var kul att träffa dom och alltid lika kul att träffa Carro. Jag har fått lov av Cash mamma att lägga ut lite bilder på honom, han var dock inte still en sekund och med min kamera blev det fartränder så jag har ingen närbild tyvärr.

Suddig bild jag vet, den som vill får gärna skänka mig en digitalkamera

 

Mamma Carro och Josefine

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback