Jag kommer inte att kunna sova inatt

Jag skulle se på film, jo men tjena, jag somnade efter en kvart och sov i nästan 3 timmar. Vaknade 19.30! Suck.

Visst har Sverige börjat på att verkligen ta för sig igen när det gäller skidor? Nu har Charlotte Kalla visat guldform igen när det bara är 1 vecka kvar till OS. Det gillar vi! *Klapp klapp*

Någon mer än jag som tycker att Linda Hamilton bara blir snyggare med åren? Tjejen som spelade Skönheten i serien Skönheten & Odjuret, Terminator 1 & 2. Nu vill hon spela Terminatorn. Hon är 53år mina vänner, gosh, hoppas jag ser lika fräsch ut som hon när jag kommer upp i den åldern (om si sådär 30 år..harkel).


Kommentarer
Postat av: Linda

Linda Hamilton är tvärsnygg.

Jag har kommit fram till att jag har ingen bakdel utan en världsdel, inte heller tuttar utan juver... Tuttekasse är ett måste, jag kräks om pattarna glider omkring mot huden o jag blir svettig o bläää o kräääks..... Men nu måste jag ju sitta här som en jävla ko =)

2010-02-05 @ 23:33:23
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Linda

Ja nästan... Nä riktigt så illa är det inte men dom ligger tungt o trycker på revbenen.... O det blir svettigt med tunga svulstiga bröstjävlar. Haha

2010-02-05 @ 23:43:39
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback