Köp aldrig nåt på nätet utan garanti!

När folk vet att det finns nätbedragare och att dom är skickliga varför i hela friden går man med på att föra över pengar till ett konto utan garanti? Använd Internetgaranti, jämt! Javisst jag har också handlat nåt på Blocket och Tradera utan att använda det men det var i början då jag inte visste bättre, jag har haft tur som fått allt jag har köpt men det är långt ifrån alla som får det. Har jag sålt något nu så har jag inte gått med på annat än att använda Internetgiro på Blocket eller Payson på Tradera. Jag vill känna att kunden ser mig som seriös för på dessa sätt kan man inte bli lurad. Läs mer på dom länkade sidorna så förstår ni mer. Lita inte på det ni ser, att personen ser seriös ut i annonsen osv. Nätbedragarna är skickliga som sjutton.
Det är bara att beklaga att folk har blivit lurade men lär er en läxa av det här.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag fattar inte ett smack av såndant där med payson o dyl och fattar inte att folk vågar.

2010-02-20 @ 17:51:47
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Jag har också haft turen att få allting som jag köpt på tradera.

2010-02-21 @ 19:40:21
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback