Mia har namnsdag idag

Jag ringde Mia förut för att bla gratta henne på namnsdagen (det är Maria idag).

Jag: -Grattis på namnsdagen hjärtat!
Mia tittar i sin almanacka.
Mia: -Men Sune, va fan tror du att jag heter? Karl eller Karla??
Jag som har almanacka på min blogg som hittills har stämt går till min egen almanacka i köket och det står Maria där också.
Jag: -Men är du helt bakom flötet eller? Vad har du för jävla almanacka egentligen, det är Maria idag. Titta igen.
Mia: -Men på min står det att det är Karl och Karla för sjutton.
Jag hör henne bläddra lite och hon fortsätter
-Oj, jag har visst inte ändrat månad än.
Jag: -jag hoppas att du inte har missat ett viktigt möte nu bara för det?
Mia: -Hm, i fredags skulle jag visst vara på AF står det här!
Jag: -Bra gumman, du är bäst...eller not.
Mia:- Men om jag säger att jag hade fel månad på almanackan, förlåter dom mig inte då tror du?
Jag: -Näe dom idiotförklarar dig.
Mia: -Mmm men det gör ju jag också nu.
Jag: -Jag med.
Mia: -Men du älskar mig ändå.
Jag: -Ja absolut, du är ju trots allt MIN idiot.
Mia: -Mm jag är ju det. Puss

Det är underbart med samförstånd bland vänner eller hur?



Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Ja gör det...men det som du har nedladdat behöver du bara en kod till...för du har det kvar på datan?

Jag har elements 3,0 på skiva som jag fått så den kan du låna annars!

2010-02-28 @ 23:20:43
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har försökt googla, men det kommer inge svar som skulle kunna hjälpa mig. Jag har inga virus eller minnet fullt eller nya uppdateringar.

Min pärla kommer dö, jag känner det på mig :(

2010-02-28 @ 23:26:27
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Vad snäll du är som tar hand om dina vänner och håller koll på dem :)



sv: Ja men jag har mina små aningar om det. Kanske trodde att det var ett önsketänkande ;P Vem vet! Haha. Ja, riktigt full blev jag. Jag kan inte dricka sprit. Blir hemskt konstig, glömsk och dålig av det! Varje gång jag gjort något dumt är det sprit inblandat. Men jag gjorde inget dumt! Lovar :)



Btw, jag kan se din header nu! Jättetjusig!!

2010-03-01 @ 00:17:09
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Du är söt du! :-D

2010-03-01 @ 08:54:05
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg-se
Postat av: airaM

Hahaha. Uppdaterad vän. Tur du har koll. =)

2010-03-01 @ 18:10:45
URL: http://somenoppenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback