Mia och Bert

Pratade med Mia i telefon förut.

Mia: Såg du "Du är vad du äter" förut eller?
Jag: Ja men jag har sett det förut, det var repris.
Mia: Men asså han är ju så jävla ful, hur står hans fru ut att ens titta på honom?
Jag: Han kanske har NÅT du vet Mia, precis som du har vart kär i mig en gång i tiden *retsamt skratt*
Mia: Men du var ju söt iallafall. *Tuggar på en banan*
Jag: Vadå VAR söt? Och det är jag inte längre menar du?
Mia: Jooo menar inte så *fortsätter att tugga*
Jag: Hur menar du då?
Mia: Ja men då var du lite mindre att ta i om man säger så.
Jag: Du menar att du får bläddra lite längre nu för att få tag i det du är ute efter? *skrattar skämtsamt*
Mia: ---
Jag: Hallå?
Mia: ---
Jag: Mia, dog du eller? Har jag rätt?
Mia: *Sväljer resten av bananen och får luft om än lite tystare och dröjande* ..jaaaa precis.
KLICK!

Ja vi kan ju låtsas att min mobil dog eller nåt.. jag skämtade bara med henne om att batteriet dog mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback