Ofrivillig promenad med två onda fötter

I veckan fick jag ett papper från Arbetsförmedlingen att det skulle finnas jobbcoacher på folkets park här i min stad mellan 10-15 och kunde man inte komma av någon anledning skulle man höra av sig till sin handledare på AF. Jag kan knappt gå 10 meter utan att jag får ont i mina fötter och i det här väglaget och mådd överallt gör det ännu ondare men eftersom det stod att man skulle höra av sig om man inte kunde komma så trodde jag ju då att man var tvungen att gå dit. Sagt och gjort, vägen dit var smärtsam. Kollade runt lite och pratade med en kvinna om mina arbetshinder och jag har en coach på AF just därför och undrar om jag egentligen var tvungen att vara där eftersom det gällde jobb för fullt arbetsföra människor. Vi fick tag på en fd handledare till mig och frågade. "Men oj, vi som ringde runt till alla som har (namnet på min handledare) men vi måste ha missat dig då". Suck, japp det hade dom gjort. Varför jag ens fick lappen vet jag inte men det var en miss alltså. Så efter 5 minuter gick jag hem igen, med dom här fötterna och detta väglaget. Det är inte kul och jag undrar om jag inte ska ringa min handledare och be om att få en värdecheck på en korv med bröd eller nåt för besväret. Jaja, jag kom ut, vi har sol och jag köpte kattmat så lite nytta hade jag väl av promenaden då.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Får hoppas att nyttan av solen uppväger värken!?

Sv. Tack, tror jaf har fixar det nu, ibland går det ju lite fort... Fast har ingen aning om hur jag kunde få till det, kan ju inte ens länka till mina egna inlägg...

2010-02-05 @ 16:13:48
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: becca

Hoppas du får en trevlig fredagskväll:)

2010-02-05 @ 18:55:20
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Värdecheck? Då får du ju gå ut en gång till för att hämta korven. Det är väl bättre om de kör hem en pizza till dig?

2010-02-05 @ 19:34:12
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback