Osså frågar vi lite igen då..

 

Dags för lite frågor igen va?

 

1. Det är Alla hjärtans dag på söndag, har ni planerat nåt till er partner/familjemedlemmar då?

Får se om min dotter kan komma hit en sväng efter jobbet så får vi väl se om jag har fixat nåt

2. Vad är det mest romantiska din partner/ditt ex har gjort för dig?

Min andra sambo rostade ett bröd, skar ut det till ett hjärta, lade räkor och löjrom på. Rosor fick jag också vill jag minnas.

3. Om du fick ge någon present eller blommor på söndag till någon annan utanför familjen, vem skulle det bli då?

Hm vill ju ge presenter till alla mina bloggläsare såklart men det går ju inte men hade jag kunnat så hade jag gjort det :)

 

Så nu är det er tur att svara.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

1. Nja, har lite några tankar men får se vad det blir...

2. Hrm, har nog blivit uppvaktad på det flesta traditionella sätten, blommor, choklad, middag och smycke.

3. Ja, skulle ju jättegärna bjussa alla som har varit så snälla sedan jag började blogga på en brakmiddag. Sedan skulle jag vilja ge en massa pengar till alla som behöver det, hemlösa, sjuka, fattiga osv. Om man fick drömma alltså.

2010-02-11 @ 18:14:11
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Anonym

när bestämde du dig för att starta en blogg?

2010-02-11 @ 18:16:31
Postat av: Sune...the girl

Sv till anonym: Nu var det ju dessa 3 frågor jag ville ha svar på ;) Jag bestämde mig för att starta min blogg när jag blev arbetslös.

2010-02-11 @ 18:18:58
Postat av: annika

jobbar i helgen o gubben är i helsingborg så det blir nog inget med det här inte...



Kommer inte ens ihåg något romantiskt som jag har fått och jag skulle gärna köpa nåt fint till gubben o barna, men får väl se om jag hinner det!

2010-02-12 @ 08:50:51
URL: http://123minsida.se/lillamy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback