Robert Pattinson och jag är inte överens

”Twilight”-stjärnan Robert Pattinson ”tvingades” att fotograferas med nakna kvinnor i fem till sex timmar. Enligt honom själv var det tur att han var bakfull.

– Jag hatar verkligen vaginor, säger han till tidningen Details enligt Us magazine.

I det senaste numret av tidningen Details poserar ”Twilight”-stjärnan Robert Pattinson med nakna kvinnor. Något som han inte var helt bekväm med.

Han gick så långt att ha sa:

– Jag hatar verkligen vaginor."

Mer kan du läsa HÄR


Medan Robert Pattinson hatar vaginor gör jag det inte. Hur kan man bara hata dom? Jo om man antingen har fått för mycket av det goda eller om man är bög. Eller också är det bara för att få tjejerna runt honom att backa. Vem vet vad som rör sig i den där vampyrhjärnan.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer slå kullerbyttor av glädje om han är bög. Herregud vad jag skulle skratta åt alla kvinnor i hela världen som trånar efter denne pojke som aldrig hört talas om att man kan ansa ögonbrynen. Vore det inte höjden av ironi? Inte ens Alanis Morrissette skulle kunna komma på ord att beskriva hur ironiskt detta är!! Snälla, låt han vara homo. Mina tjejkompisar skulle så få igen för att de plågat mig med dessa Twilight-filmer.

2010-02-14 @ 15:55:39
URL: http://www.myspace.com/saranimo
Postat av: Sune...the girl

Sv till Sarah: Synd att din länk inte funkar men jag håller med dig. Det vore ju underbart om det var så hahahahaha.

2010-02-14 @ 15:56:57
Postat av: Sarah

Sv; Humm det var ju knepigt. jag testar med att låta http-saken stå kvar så kanske det funkar. i annat fall e d bara att söka på [email protected] på myspace å så finns jag där!! Och ja, om robert pattinson gillar pojkar kommer jag vara lycklig resten av året hehehe.

2010-02-14 @ 17:37:25
URL: http://www.myspace.com/saranimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback