Snabba cash

Så har jag då sett den omtalade filmen "Snabba cash" och jag måste säga att jag är besviken. Den var inte alls så bra som alla säger, den var rent utav seg och jag höll på att somna. Tur att jag hade fribiljett för jag hade fått ångest om jag hade betalat för att se den. När vi kom ut hade det slutat att snöa men fy satan vad kallt det var och vi ska inte tala om hur mycket snö det var på gatorna. Hade jag trillat där så hade jag garanterat brutit ryggen för jag har ont för varje snedsteg jag tar i den här modden. Jag tog två kort på stan iallafall.

Suddigt men det snöade satan också

 

Vår gågata som förr var en del av vårt raggarströg, teatern rätt fram

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för ikväll

2010-02-25 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback