Sune skjuter skarpt

Mia är inne och tar sig ett bad. Hon har inte badkar hemma hos sig och bara älskar att ligga i mitt badkar både länge och väl. Vi har ätit hennes favoriträtt, kyckling i ugn och suttit och småglott på skidskytten på tv efter Melodifestivalen. I skidskytten slänger dom sig ju ner på backen som bekant.

Mia
: -Sune, så där skulle jag vilja se dig göra
Jag: Jamen eller hur! Jag skulle ju fan inte komma upp igen
Mia: Näe, jag kommer springande med din gröna rullator då, ställer alltid upp du vet *skrattar*
Jag: Skulle du komma med den så skjuter jag ett skott i råttan på dig.
Mia: Men då kommer jag med både rullator och asken med löstännera (västgötska), jag älskar ju att få skott i råttan av en låtsaspitt. *flinar och klipper med ögonfransarna*
Jag: Du är knäpp, jag ska nog börja knyppla istället.

Jag ska nog ställa en stol framför toadörrn och gå och lägga mig tror jag.

Godnatt från oss till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback