Tröga tangenter

Jag höll nyss på att skratta så jag trillade ur stolen. Helt otroligt att det finns funktionsknappar till allt man gör nästan. Jag satt och läste en tråd i ett forum och utan att tänka på det så satt jag och trummade till musiken med lillfingret lite lätt på skifttangenten, då fick jag upp följande ruta på skärmen.



 

Dom kan anställa mig till att göra såna här rutor, fan vad mycket roligare jag skulle ha och vad roligt folk skulle ha om dom skrev in PORR 5 gånger på en vecka och upp kommer det en ruta den 5e gången där jag har skrivit "Hörrö du snuskpelle, klicka på Avbryt din tröga jävel. Klicka på OK om du håller med mig, Klicka på Inställningar för att få snusktankarna ur din lilla ärthjärna."
Sånt skulle jag skratta åt om jag fick upp och antagligen skriva porr 5 gånger om dagen bara för att få upp den där rutan.



Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahahaha... snuskpelle! den knappen skulle vi ha aktiverat på tommys dator :) undra vad han surfar på varje dag...hmmm :P



nej vi köpte den på ica :D

2010-02-21 @ 19:24:57
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hehe! Jag tror du hade gjort knallsuccé på det jobbet!

2010-02-21 @ 20:44:13
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback