2 pridebiljetter till salu

Jag har på flera ställen lagt ut att jag har två biljetter till priden till salu. Ordinarie är 800kr och jag säljer dom för 650kr styck. Hur kan man vara så dum att man köper till ordinarie? Är det bara folk som har hur mycket pengar som helst som ska till priden eller?

Jag trodde faktiskt att dom skulle gå åt som smör i solsken men tji fick jag.
Du som läser det här, kan inte du kolla runt om någon vill köpa veckopass till Priden? Göra mig en tjänst liksom? Please?

Priden är från 26-31 Juli och jag behöver pengarna snart, helst igår så kom igen. Sprid!






Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ska försöka hjälpa dig, genom att lägga ut en länk till dig. - Men jag vet ju inte om det hjälper förstås....

2010-07-15 @ 17:01:34
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Sanna

Tjohooo, har du biljetterna kvar?

2010-07-27 @ 11:30:23
Postat av: Sune...the girl

Sv till Sanna: Tjoohoo.. näe tyvärr dom gick för 1.5 vecka sen, synd du inte kollade in min blogg lite tidigare :)

2010-07-27 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback