Dottern på middag imorgon

Jag pratade just med dottern på MSN och vi bestämde att hon skulle komma på middag imorgon. Enligt henne ska vi äta spenatsoppa med ägghalvor men det hon inte vet är att det blir blodpudding istället. Människan måste få i sig lite järn liksom och hon kommer inte få gå ifrån bordet förrän hon ätit upp. Jag ska klä ut mig som en mattant från mellanstadiet och stå som en hök över henne. Varenda smula ska ätas upp och jag ska allt se till att hon inte trycker upp några hårda smörgåsar under bordet för det gjorde jag..har jag hört..läst om att eleverna gjorde, gör än i skolorna.

Hon kommer bli så glad på sin mamma efter det här. Näe nu ska jag stryka outfiten jag ska ha imorgon. Hej på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback