Extreme exploding!

Jag och Ewa var ute och gick en sväng, vi hamnade i hamnen som vanligt. Där dansade dom salsa och lärde även ut, dom gick runt och frågade om någon ville komma upp då gick vi.

Vi gick in på Ica och där hittade jag dessa.

 

Titeln ljuger inte ska jag tillägga kanske. Jag har ätit två av dessa och det exploderade milt sagt. Min mage sved, mina fisar kunde döda en hel armé och katterna har flytt mitt sovrum.

Jävla tur att jag ska sova själv inatt för annars hade jag blivit åtalad för att ha haft ihjäl min sängkamrat.

Så har ni dålig mage och någongång inte vill ha sex med er partner, ät dessa. Lycka till!

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

hihihi jag såg dig på ica oxå =)



Svar: Det är så sant så!

PS: Jag är så jävla seg då det gäller din design så jag SKÄMS ;(



Kram

2010-07-27 @ 03:03:11
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback