Fan också

Jag köpte mig en ny digitalkamera för en billig penning på Tradera i veckan. Jag var jätteglad, 12 MP är det på den och det här är den första riktigt fungerande digitalkamera jag haft. Nu visade det sig att jag fick långt ifrån så mycket pengar som jag trott så jag är nu tvungen att sälja den. Jag får köpa mig en annan kanske nästa månad men jag tänker behålla den över helgen så jag kan filma och ta bra kort på Josefine som jag ska ha from ikväll till imorgon.

Usbkabeln till kameran hade förra ägaren behållt och det skulle vara en speciell usbkabel till så först idag fick jag låna mina föräldrars minneskortsläsare eftersom dom ändå bor på landet nu över sommaren.

Här kommer lite kort.

Här sitter jag och väntar medan syrran provar en klänning

 

Jag tänkte köpa mig en handväska men hade beslutsångest vilken färg jag skulle ha så jag sket i det

 

Detta är min utsikt från vardagsrummet

 

och med en enorm zoom kunde man till och med se vad klockan var

 

Nogger var naturligtvis nyfiken på vad som fanns i kamerapåsen

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ele

Borde vi kanske starta en insamling? som Du lyckades få på betapet:) hur mycket fick du då?

2010-07-02 @ 21:38:31
Postat av: Sune...the girl

Sv till Ele: Näe jag fick så mycket skit då så jag tror nog inte jag orkar med det igen. Jag minns inte riktigt hur mycket det var men jag är er evigt tacksam :)

2010-07-02 @ 22:03:26
Postat av: Ele

Men fick du skit ? för att man hjälper en person? ja säger då de, avundsjuka!! Ingen annan som ska bry sig ju!

2010-07-02 @ 22:15:54
Postat av: Sune...the girl

Sv till Ele: Näe och det var inte ens jag som hade bett om det heller. Ja det var nog avundsjuka. Jag kommer sörja den här kameran för den är väldigt bra men jag måste tänka på min ekonomi. Månaden har ju precis börjat.

2010-07-02 @ 22:18:58
Postat av: Ele

Fy, vet själv hur de är att vända ut och in på varje krona, och någon gång vill man unna sig nått. Hur mycket fick du ge för den om jag får fråga?

2010-07-02 @ 22:57:47
Postat av: Sune...the girl

Sv till Ele: Den var billig för den kameran tyckte jag. 550kr. Den är ju helt ny. Men vem är du? Nån på Beta förstår jag :)

2010-07-02 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback