Hej Alkmar

Igår var det en kille som jobbade på bolaget som jag aldrig sett förut. Nu låter det som att jag springer där ofta men så är det alltså inte.
Det var 4 kassor öppna idag och vart ställer jag mig tror ni? Just det, i den kön där samma kille från igår jobbade. Det upptäckte jag lite försent liksom. Han tänkte säkert "Hej Alkmar är det dags igen?". Lite pinsamt, särskilt som det var ungefär samma mängd flaskor idag som igår. Får hoppas att han har minne som en guldfisk eller åtminstone lite halvblind sådär.

Idag har himlen öppnat sig verkligen. Det fullkomligt öser ner och det ser inte ut att spricka upp ett skit men lite fest blir det allt idag också ändå, kanske inte kan sitta och glassa på balkongen hos Ewa idag men hon har ju faktiskt en soffa, 2 fåtöljer och ett soffbord inne så det blir la där vi kommer sitta. Hur kul är det att min cider blir utspätt med regnvatten liksom, inte så vidare kul om ni frågar mig.

Vad har ni för väder hos er?



Klarar jag mig på detta idag tror ni?

 

 



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Här har det också öst ner hela dagen. Nästan så att man har längtat efter det...

Nä... jag har nog aldrig varit på systemet två dagar i rad, men när jag väl är där så handlar jag ganska så mycket. De tror nog att det ska bli världens partaj. Men jag dricker så lite så det brukar räcka i ett halvår...

2010-07-17 @ 16:07:17
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Karin

Här har det varit solblandade moln hela dagen,

Morgonen började med strålande sol, men sen har det blivit mer och mer inslag av moln.

Det är mindre än en timme sedan solen kikade fram senast, men nu har det väl i alla fall kommit tio droppar regn eller så.

Det kan ju gärna få klämma ur sig lite mer när det ändå håller på, men det ser nästan ut som om solen är på väg att kika fram igen.

Jag tror nog du klarar dig på det där i kväll, men annars finns det väl kanske någon krog du kan gå till och fylla på lite till ? ;D

2010-07-17 @ 19:26:54
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: angel

ja det tror jag allt att du gör l

2010-07-18 @ 18:37:42
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback