Jag ska tydligen kunna formatera om en hårddisk

Hånglet från i fredags och jag har smsat fram och tillbaka nu i några timmar. Hon är duktig på datorer och jobbar som IT-supporter och jag skrev att hon gott kan komma hit och formatera om min hårddisk, fick tillbaka:

-Men Sune, det kan ju du också, vi har ju gått samma kurs.

Jaha lärde vi oss sånt där? Var jag där den dagen? Var jag närvarande? liksom. Men vad gör man inte för att få hit henne? Precis, hon kommer hit någon dag och fixar min dator. Jag måste bara fråga om hon är allergisk mot katter annars är det rätt kört.

Har jag sagt att jag har läst data i några år? Men pst, säg inte det till nån. Tack!





Kommentarer
Postat av: Karin

Ibland har det sina fördelar att inte ha så bra minne liksom. ;)



Klart du inte kan ett jäkla skit om datorer ! - I alla fall inte just nu ! ;D

2010-07-21 @ 10:28:37
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback