Josefine

Några gånger inatt har jag fått flytta på Josefine på madrassen nedanför då hon antingen rullat mot elementet, lagt sig på tvären halvvägs in under sängen eller hela hon under sängen. 8.15 vaknade hon från att ha sovit från 20.45 kvällen innan. Jag hade varit skitglad om min dotter vaknat så sent när hon var 2 år. När vi hade ätit frukost och jag skulle byta blöja visade det sig att hon var näst intill torr. Är det normalt? Ska inte blöjan vara hur tung som helst? Jag bytte blöja och tio minuter senare började det osa bajs. Mycket riktigt, hon hade varit smart och skulle bara jävlas lite genom att få tant Sune till att få byta blöja igen. Sen ville hon leka med Nogger och försökte locka henne från balkonger med två bollar i näven.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback