Man orkar ingenting

Jag har försökt ligga och bara vara, det gick inte. Myror i brallan gjorde att jag gick upp efter 10 minuter. Har försökt se en film, den var så trist att jag höll på att skrika rakt ut. Internet börjar jag tröttna på och funderar på att slänga datorn och ta fram en skrivmaskin anno 1832 och skicka brev till folk jag både gillar och inte gillar alternativt skicka påsar med hundbajs till folk jag verkligen inte gillar.

Värmen tar kål på mig snart, jag har duschat 3 gånger idag och funderar på att sova i badkaret med ett isflak i, risk för att nån ska komma, skrika om att dom hittat en val i Sverige låter jag bli. Cykla och bada orkar jag inte.

Jag har lyssnat på 3 ljudböcker på lika många dagar och börjar snart tröttna på det också.
Undrar vad min hyresvärd skulle säga om jag gick lös med en slägga på väggarna här bara för att jag har så tråkigt.

Jag vill ha bläckfisken Paul så att jag kan vinna lite pengar så att jag åtminstone kan köpa mig en bil. Åka till folk jag inte träffat på länge.

Fattar ni hur jävla tråkigt jag har?

FETT trist!


Kommentarer
Postat av: Karin

Stackare !

Själv har jag fullt upp ! :)

Jag gick lös med en motorsåg istället för en slägga jag. - Fast utomhus då. :D

2010-07-12 @ 20:58:59
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback