Måndag

Efter att jag varit uppe på Arbetsförmedlingen för att lämna in aktivitetsstödet gick jag lite på stan.
Jag hängde undan ett par långa jeansshorts som det bara fanns ett par kvar av men också rea. Perfekt! Älskar såna shorts och det är också första sommaren som jag kunnat ha shorts utan att tänka på vad folk skulle säga om mina såriga smalben. Där finns det enbart ärr nu.

Jag hittade även en ny baddräkt. Jag kommer vara strandens snyggaste babe i den här eller hur?!

 

 

Jag smsade Ewa och frågade om jag kunde komma upp en stund men inget svar så jag gick hem igen. Ska nog lägga mig i badkaret en stund och testa min ursnygga baddräkt.


Kommentarer
Postat av: Liisa

Rolig blogg du har.. massor av humor och sådant tycker jag om..

Du frågade vad jag "hämtade" ljudböcker.. Hmm måste väl erlänna att jag är lite olaglig på den fronten.. Hittar lite här och där ;)



Hoppas du får en bra dag

2010-07-12 @ 16:35:13
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback