Nära skjuter ingen hare

Jag vet hur det är. För 11 år sen var jag 5 minuter från att ha vunnit mer en 1/2 miljon på Stryktipset. När det var 5 minuter kvar gjorde ett lag mål, ett mål som jag förbannat sen dess. Istället fick jag 12 rätt och 15.301 kronor rikare. Men det är liksom en förbannad skillnad på 15.000 och en halv miljon eller hur? Det var rätt deppigt ett tag men jag var sen glad att jag fick nåt iallafall.

I helgen som var kunde en ensam vinnare från Gullspång kammat hem 20 miljoner på V75, istället blev det "bara" 749.000kr. Det är ju mycket pengar men tror man att man ska kamma hem många miljoner så är det nog en besvikelse. Människan betalade tusen kronor för det där systemet och det var 2 millimeter ifrån att han hade blivit stormrik. Fel brunte tog hem vinsten.

Personen är försvunnen och Ferms spelbutik vill gärna komma i kontakt med honom. Dom vet inte vem det är men har sina misstankar.




Kommentarer
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Jag vill också vinna!!



sv: Fy fan, hade han verkligen en sådan liten? Stackarn..



Ja, jag fattar inte hur fan vissa hånglar, och vem fan är det som lärt upp fanstygen?

2010-07-30 @ 14:48:19
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Oj gisses men vilken otur fast tur ändå att du vann så mkt för 11 årsedan!



Å stackars snubbe i Gullspång. Man ska inte vara i Gullspång det ger tur men inte tillräckligt med tur :P

2010-07-30 @ 15:39:02
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback