Nogger goes pissnisse

Igår upptäckte jag att någon av katterna hade pissat i badkaret, kattlådan var ren så det var inte därför. Eftersom mitt duschdraperi är lite för långt så lägger det sig i badkaret och även på det hade nån av dom kastat vatten. Jag skurade det med duschcreme bara för att få bort den fräna doften.

För en stund sen tog jag Nogger på bar gärning i badkaret. Jag tände lampan och mötte Noggers stora ögon som var större än vanligt.

Jag: -Men vad fan gör du? Har inte du en låda att pinka i?

Nogger tittar på mig, tar sakta toarullen och torkar sig och säger sakta:

-Vet du hur mycket skönare det är att pissa i badkaret? Där får man inga sandkorn mellan trampdynorna, där slipper man skyffla över det, det rinner ner i avloppet ändå ju.

Jag: - Men vet du hur jävla mycket mer det luktar när du pissar på draperiet?

Nogger slänger ner pappret i toaletten och spolar, tittar på mig,  gör ögonen till streck och väser fram:

- Jag säger bara en sak matte, var jävligt uppmärksam på var du slår ner röven nästa gång, det kan ha hänt en olycka just där. Ooooops liksom.

Hon räcker ut tungan och springer in i vardagsrummet, slår på teven och zappar.

Jag står kvar och bara skakar på huvudet. Why? Why me??






Kommentarer
Postat av: Ka

Ha ha ha vad "härligt"!

2010-07-30 @ 18:17:59
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Doris

;o)

2010-07-31 @ 11:35:59
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback