Paris Hilton stämmer Bingo Rimér

Förra året var tydligen Bingo hemma hos Paris Hilton och filmade lite här och var. Bl a filmar han Paris som ger en slängkyss in i kameran och är nu med i svenska gruppens Treadstones musikvideo och det gillar inte Paris utan nu har hon stämt Bingo för just det. Hon minns tydligen inte att hon gett tillåtelse till att medverka.

Jag kan i och för sig inget om sånt här men krävs det inga speciella papper om man ska ha med en person i en video som liksom inte har anknytning just till musikgruppen? Upplys mig gärna om detta.

Bilden är tagen på samma sida som artikeln

 

 

 

 







Kommentarer
Postat av: Lori

Bra reklam för Bingo säkert värt mer än de pengar Hilton inte kommer att få:)

2010-07-31 @ 19:32:44
URL: http://www.bingoonline.nu
Postat av: Bingo

Bingo ja, haha. :)

Vilken fin blogg du har. Den lägger jag till i mina favoriter.

2010-09-16 @ 11:02:15
URL: http://www.bingoordlista.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback