Pridevecka

Idag börjar då årets pride. Jag är som bekant inte där. Jag är en fattiglapp som fick 2 pridebiljetter för att jag skrev om en tävling som Swedbank hade. Jag förbannar just denna vecka att jag är fattig för hade jag haft pengar så hade jag och Ewa varit däruppe nu men istället sålde jag biljetterna.

Hoppas innerligt att det både haglar, spöregnar blir drivis och -35 grader däruppe i El Stockholmo HELA veckan. Då kan jag lugnt sitta här nere ca 30 mil ifrån och njuta.

Hade jag och Ewa åkt upp så hade vi säkert gått vilse överallt i Stockholm, det skulle väl sluta med att vi sover på ett härbärge bara för att vi inte hittar dit vi egentligen skulle sovit.

Men en bild kan jag bjuda på iallafall. Lite prideaktigt liksom. Bara för att.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas på fint väder... inte för att jag är där men dottra min är !! ;)



2010-07-26 @ 22:13:37
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback