Sista festen med Ewa

Ewa har fått för sig att hon ska banta from måndag så hon fixade barnvakt i form av sin syster så att vi antingen kunde fira att hon skulle banta eller festa sista gången innan hösten.



Så här glad var Bea över att sitta och bara glo på när vi andra åt chips (hon började med samma bantningskur i torsdags)

 

Sebastian, Ewas store pojk var glad över att vara med på kort

 

Jag festade, Ewa festade och jävlar vad vi festade. Jag vet inte om jag är nykter än ärligt talat. Jag vet bara att det inte blir krogen på ett tag iallafall. Kanske om jag gör en plastikoperation så ingen känner igen mig eller nåt.

Runt 3 fick gänget för sig att vi skulle bada. Ewa hade gått i förväg och jag har ingen aning om vart hon tog vägen. Det var långt iallafall och åt helt fel håll. Jag vände och gick hem.

Har någon iskallt vatten i närheten så antingen släng det på mig eller häll det i mig.

 

Hur somrig ser den här cidern ut eller?

 

Näe nu ska jag gå och dö en sväng.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Men typiskt att de ska börja banta, varför förstår jag inte de är redan fina som de är!



Kul att se Bea me, har hon blogg tro?

Låter ändå som en rolig utekväll igår =)

2010-07-10 @ 23:10:27
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback