Systerdottern Angelica 21 år

Idag var det kalas för Angelica uppe i syrrans sommarstuga. Många som var där under dagen så dom köpte ett partytält size big.
Det bjöds på Kycklinggratäng och naturligtvis Klings glass till kaffet/läsken. Regnet höll sig som tur var borta, det hade kommit några droppar strax innan.

Här kommer lite kort

Min bror och Angelica

 

Angelica, hennes pojkvän Albin, min brorsdotter Maja och min syster

 

Min systers sambos brorsdotter Charlotte med Sandra i knät, min systerson Marcus med min brorsson Axel i knät

 

Min käre far

 

"Inte mig inte mig" sa brorsdottern Elsa när jag tog upp kameran. Skit på dig onge sa jag och tog ändå.

 

Man ska ju stå upp och sjunga när någon fyller år och den som fyller ska sitta. Sagt och gjort!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

så himla söt lilla brorsdottern var :D

2010-07-04 @ 23:55:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback