Vår fredag

Idag blir det en utflykt i det gröna med en rödvitrutig duk, kaffetermos (osäkert hur många procent vi häller i), hembakad mögelost (egentligen hushållsost som är 3 månader för gammal), solhattar, solbrillor (för att inte visa öppet hur full man är) och ett gott sällskap. Aaah sommaren är underbar.

Innan det ska jag träffa flatan som ska köpa mina pridebiljetter, till bolaget, fettsuga mig en halvtimme, vaxa hela ryggen (man vill ju inte att tjejen trasslar in sig liksom), kanske äta nåt som går fort typ varma koppen eller nåt sen kör vi och sen får vi se om vi är i stånd att gå vidare.

Sol sol sol!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm....

Den där hembakta osten tror jag att jag skulle hoppa över... :D

2010-07-16 @ 12:45:07
Postat av: Linda

Låter som en skön fredag det. Själv skall jag tvätta i stugan idag för lillan kissade i sängen i natt. Kan vara så att jag glömde sätta blöja på henne säger inte att det är så men det kan vara så.



Hoppas du får en kanon dag tjejen Kram

2010-07-16 @ 12:48:35
URL: http://www.blogg.mustica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback