Var kommer sopdoften ifrån?

Från och med igår kväll har det luktat sopor i mitt kök, kruxet är att jag inte ens har några sopor. Imorse stod Nogger och Iza och sparkade på sovrumsdörren för att få luft och när jag öppnade så slog doften av sopor emot mig och katterna flög ut på balkongen och där står dom nu och kippar efter andan. Jag hällde klorin i avloppet för att se om det ger med sig för jag vet ärligt talat inte alls vart det kommer ifrån. Jag har ingenting gammalt någonstans mer än en kartong varma koppen från 80-talet i skafferiet men det är ju inte därifrån det luktar.
Jaja det ger sig väl.

Jag somnade runt 4 imorse då jag hade svårt att sova sen råkade jag tänka på gamla tråkiga ex och det var nog det bästa sömnmedlet för jag somnade direkt. Så det är mitt tips ifall ni har svårt att somna, tänk på dom.
9.30 vaknade jag av att jag fick ett sms av Ewa som talade om att hon snart är klar för att åka och handla.
Nyvaken tog jag med mig enbart en bh in i badrummet. Vad hände med underkläder, en t-shirt och shorts då? Näe då, bh enbart skulle med in. Jag är nog inte vaken än men nu är jag iallafall fullt påklädd, till och med kepsen sitter på.

Återkommer senare. Tjo på er.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad skumt med soplukten !

Kan det vara något med ventilationen, så du får in lukt från någon annans sopor tro ?

Hoppas du har vaknat till nu !

Hade varit lite kul ifall du hade glömt att klä på dig innan du gick ut måste jag säga... :D

Tänk vilken bra blogg det hade blivit ! ;)

2010-07-19 @ 12:52:40
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback