Ååååh du ä så jävla schnögg Eriiiiik!

Ja okej, jag erkänner direkt då. Jag är med i gruppen på Facebook som heter "Erik Grönwall". Det är jag och alla fjortisar typ.

Nu har han en tävling där man kan vinna en mobil + ett samtal till just Erik.

Om jag nu skulle vara med i denna tävling och jag vinner ett samtal till honom. Vad gör jag? Vad gör han? Jag kan väl inte presentera mig som en 40årig kärring? Näe jag får nog föreställa rösten lite.

"Hääj Eriiik, ååh du ä så jävla schnögg! Jag heter Ellen, 14 år och har gröööönt hår. Gillar du tjejer mä
gröööönt hår Eriiiik? Alla i min klass kommer bli sketavis på mäj för att jag har pratat mä dääj Eriiik. Jag kommer inte att lägga på nu Eriiik, jag spelar in samtalet mä oss så alla får höra att jag värkligen pratar mä däj
!"

Så får det bli. Tänk om det registreras och han får upp mitt namn och hur gammal jag är. Ringer han psyket då tror ni? Ja inte får honom men för mig? Vågar jag vara med och tävla? Ska fundera på det minsann.

Taget på FÄJSBOCK

 


Kommentarer
Postat av: Helén

Hahaha - du din "fjårtis - häng på tävlingen direkt o ringer han MÅSTE du lova att spela in samtalet o lägga ut här i bloggen! Skulle kissa på mig av skratt tror jag! :D Ha en fin kväll/ H

2010-03-09 @ 20:41:27
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Emmelist

hahahahahaha! du är så jävla bra ! så jävla bäst! hoppas du vinner !!! fjortis sune ;)

2010-03-09 @ 21:26:38
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja undra om det funka med en perkulator? :PO

2010-03-09 @ 21:37:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback