Äntligen midsommar!

..så heter filmen jag nyss tittat på. Den var så dålig att det är skrattretande. Det roligaste av allt är att dom har fått dit Luke Perry i filmen! Hur i helvete då? Antingen är han väldigt fattig eller fruktansvärt desperat. Luke Perry som är en känd amerikansk skådis är alltså med i en riktig B-film. Jag måste bara få reda på hur dom fick dit honom.
Filmen är så pinsam att jag nästan skäms för att vara svensk och jag såg hela filmen från Lukes perspektiv. Hoppas innerligt att han inte tror att alla svenskar är så eller att alla midsommaraftnar är såna.
Pinsamt var ordet!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså så dålig och jag som ville se den. Kanske skippar det då eller kollar på den när verkligen inte finns något annat att se!! Tackar för varningen!

Kram på dig hoppas du haft en bra lördag än så länge trots dålig film!

2010-03-06 @ 18:00:43
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Vigdis

Jepp! Jag själv i egen person som klantar mig igen ;)

Förresten...jag kan väl inte sätta broddar på cykeln heller...hehe ;p



Ha en fin lördagskväll!

2010-03-06 @ 20:55:33
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha! Luke Perry! Hahhaa han måste vara pank! Eller dejta nån svensk liten blondie!

Har haft fullt upp hela helgen och nu har jag intensiv svenska med Darren. :)

2010-03-07 @ 18:07:49
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback