Det finns grejer som inte gör sig bra på bild

Emmelist efterlyste en bild på chipslådan jag gjorde när dottern var här. Hon fick svaret att bilden, ja maten inte riktigt såg lika aptitlig ut på bild som den gjorde i verkligheten så för att inte skrämma er så tänkte jag inte lägga upp bilden men ja, jag gör det ändå för jag kan garantera er att det ÄR gott, det liksom som jag skrev till Emmelist KNULLAR i munnen! Nu fick jag en ganska hemsk syn framför mig från tiden då jag var hetero och bs men ja, det är helt enkelt ett bra ord. Chipslåda KNULLAR i munnen alltså så ja. Låt er inte skrämmas av bilden för det ser verkligen ut som nåt jag har hittat i kattlådan eller utanför krogen.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










Nej det ÄR inte bränt, det ser bara ut så, det är osten som blev lite för länge i ugnen bara

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback