Inte orkat tvätta

Jag skulle tvätta kl 17, men jag gick och la mig 16.30 istället, jag var trött efter att ha tänkt på hur mycket tvätt jag har, flåsade när jag tänkte på att jag skulle ta upp den blöta tvätten hit upp upp för alla trappor. Det är många må ni tro, jag riktigt kände smärtan i ryggen efter att ha suttit på golvet och läst en bok i väntan på den där jävla tvätten.

Nu får jag överväga om jag ska tvätta upp lite för hand eller vända ut och in på underkläder, vända tröjorna bak och fram så man inte ser flottfläckarna efter chipsen jag åt i veckan, syltfläckarna på mina bästa gå-bort-mysbyxor kanske jag kan sätta en bit silvertejp över? Jag ska överväga ett tag till. Får jag besök så får jag väl ta på mig en maskeraddräkt eller nåt och ursäkta att jag ska bort. Jag har visserligen enbart en halloweenhatt som blinkar men det kanske funkar? Har jag enbart på mig hatten och inget annat så lär ju besöket iallafall bli väldigt kort. Dom skulle ursäkta sig och säga att dom glömt att dom skulle titta på vandrande pinnar. Välja den som är gosigast tar lite tid liksom.

Jag får tänka på detta. Tur att jag har att göra om dagarna liksom. Tänkande är jobbigt, måste nog ta och sova en stund till.


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Helt rätt Sune. Silvertejp funkar till allt.

2010-03-05 @ 18:39:49
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: desiree !

här hittar man en fin blogg!

kika gärna in på min <3

2010-03-05 @ 19:13:02
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men tejp är bra :)

Ja visst är det tur man har saker att ta sig för när man lullar omkring hemma S

2010-03-05 @ 20:27:47
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Nina

Ååååååh, hahaha! Var får du allt ifrån? Hahahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback