Lindsay Lohan

En del är väldigt diskreta med att dom sysslar med droger andra visar det mer öppet, ja som Lindsay Lohan tex.

Antingen har hon gått förbi en cementsäck eller också har hon varit så hög/full när hon skulle ta sin dagliga dos att det kom lite utanför eller nedanför kan man väl säga.

Jag tycker att det är tragiskt att man måste ta till såna här substanser för att klara av sitt vardagliga liv. Hur många gånger har inte dessa kändisar tänkt att det hade vart bättre att inte vara känd tror ni? Självklart finns det ickekändisar som också nyttjar droger men dom syns ju inte på bild.

Jag har alltid tyckt att Lindsay varit en söt och underbar skådespelare men detta? Det är bara tragiskt.

Jag är glad över att jag inte gått ut med att det var jag som uppfann Post-Itlapparna. Jag skulle inte vilja ha kokain på mina nya Adidasskor liksom.

 

 



Flera medier har redan skrivit hennes dödsruna och jag kan inte annat än hålla med när man ser dessa bilder.



Kommentarer
Postat av: Johana

va gärna med och svara på dagens fråga i min blogg ;)



kram

2010-03-31 @ 12:34:13
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

kikar in & önskar dig en bra dag! =)

kram

2010-03-31 @ 13:20:20
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Linda

Tragiskt är bara förnamnet. Jag anser att väldigt många av dessa unga tjejer i kändisvärlden har saknat föräldrar i många år. När föräldrarna är mer intresserade av pengarna som barnens kändisskap medför än hur barnen mår kan det bara bli pannkaka av det hela.

Tycker otroligt synd om dessa unga människor som hamnat så snett. Att dessutom bli förstaside news varannan dag gör nog inte saken lättare tyvärr!

2010-03-31 @ 13:46:57
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Anna

Det är babypuder som man lägger i för att töja skorna.

2010-03-31 @ 14:45:25
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anna som jag vet läser min blogg ofta ;): Men var hon tvungen att peppra på hela burken eller? Det har ju kommit ÖVER fötterna?

2010-03-31 @ 15:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback