Melodifestivalen

Ikväll ska det alltså ske. Ikväll får vi se om vi skickar en låt som vi kan vara stolta över att skicka till Oslo eller om vi ska sudda ut hela Sverige på kartan för att vi skäms över att vi inte kunnat åstadkomma nåt bättre.

Jag själv har inte riktigt bestämt mig för vem jag röstar på men antagligen Anna Bergendahl eller Andreas Johnson. Håller nog på båda.

Enligt Aftonbladet.se ligger Anna väldigt bra till men när det står så i tidningen brukar det bli rätt platt fall faktiskt så det är bara att hålla tummarna för att dom har rätt.

Timoteij laddar för ikväll. Tjejerna som läser på gymnasieprogrammet Music and Production i Skara (går i samma klass). Dessa tjejer kommer från olika städer i Skaraborg och nästgårds med mig så jag får heja lite på dom också då trots att jag inte tror att dom kommer så mycket längre än så här, tyvärr.

Och ni, idag kommer Dolph Lundgren tillbaka! Gött mos!



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tycker inte det var så många bra låtar iår. Men det blir nog platt fall för stckars Anna, det brukar det väl blir för h,förhandsfavoriten?

Sv. Mm, och inte lite knäpp... :-)

2010-03-13 @ 13:27:16
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Gealach

Vi ska på födelsedagskalas och missar det hela, men jag lär ju inte missa vem som vinner... :-)

2010-03-13 @ 13:50:22
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: absolutjohan

Vi ska fan skicka Dolph till Oslo!

2010-03-13 @ 18:59:25
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback