Nunna ärvde bordell

Alla har väl drömt om att få ärva en avlägsen släkting. Nu vet ju jag att jag inte har någon avlägsen släkting med mycket pengar och skulle jag nu ha det så är vi många som ska dela.

Vad skulle du göra om du fick ärva en bordell? Hey jag är arbetslös så jag kanske skulle ta över stället fast ta in enbart tjejer som kunder istället. Snacka om att trivas på sin arbetsplats liksom.

Denna nunna blev lämnad på ett kristet barnhem av sin biologiska mamma direkt efter födseln. Hon var bordellmamma och har nyss avlidit. Denna nunna är nu ensam arvinge och har fått ärva en förmögenhet bla i form av bordellen. Hon vill sälja huset och skänka pengarna till svältoffer i Indien.




Kommentarer
Postat av: absolutjohan

hahah...om inte det är humor så är fan ingenting humor.

2010-03-09 @ 10:18:48
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Linda

Ödets ironi här på hög nivå..

2010-03-09 @ 15:01:06
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback