Skön låt!

Ja som jag skrev tidigare idag så satt jag och en kompis på Facebook och tog fram 80-talsmusik. Hon tog mig på MSN och skickade låtar hej vilt och jag fick den här. Jag lyssnar sällan på såna här låtar men ibland får jag guldkorn av mina vänner.

Denna är så jävla skön. Hon berättade att hennes morsa (!) brukar lyssna på den här gruppen när hon kör bil och att hon själv kör den när hon tränar. Tacka för att hon har snygg kropp. (Snygg hela hon förresten).

Skruva upp volymen och rocka!

 

 


Kommentarer
Postat av: Helén

Mustasch är ingen grupp som jag tycker om med jag rådiggar denna låt! :) Man får en energikick av den - iaf jag! :)

2010-03-18 @ 06:41:55
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Nina

"Tog mig på msn". Hahahaha, hahahaha! Jag är trött och i såna lägen tolkar min hjärna allt sexuellt verkar det som. Hahaha!

2010-03-18 @ 09:25:38
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback