Tänk om man alltid hade den fördelen

Ewas kompis vill ha lägenheten och hon pratade med honom på MSN samtidigt som hon pratade med mig.
Han undrade om jag kunde fota lite i vardagsrummet, så jag bytte om till kjol och sminkade mig och började posera framför kameran, slickade av fingret så där skitsexigt ni vet.

Näe det gjorde jag inte. Men jag fotade varje rum i olika vinklar dock inte med mig framför kameran. Så nu vet han nog exakt hur han ska möblera. Tänk om man alltid fick såna fördelar. Men jag ska nog fråga tjejen jag ska flytta in efter om jag får komma upp och fota lite eller åtminstone ta lite mått i sovrummet så jag vet om jag får in skrivbordet med datorn för jag vill inte ha den i vardagsrummet.

Jag har för lite möbler för min lägenhet tror jag bestämt

 

Bäddat för en gångs skull

 

Där jag tillbringar väldigt mycket vaken tid

Teven som inte är på så ofta

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto- Tankar - Känslor

VAd mysigt du har det!

jätte fint!



Ja det vore ju kul=) Men du är redan fin som du är!

Men skicka bild till min mail!



Kramis



å tack=)

2010-03-04 @ 22:19:03
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj oj önskar jag hade det så där mer sparsamt möblerat jag S

Två vuxna och två barn i en trea på 82 kvadrat blir lite trångt. Men finns det hjärterum finns det stjärterum så.



2010-03-05 @ 08:24:28
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: annika

Tycker också du har det fint. Min önskan vore också att slänga ut lite möbler...gillar när det är sparsamt möblerat och bara de möbler,tavlor o saker som man verkligen tycker om..Är lite inne på Feng-shui (felstavat??)

Slänga, rensa bort skiten!!



Men,men...vad är det för snyggt du har vid datorn,

Kan det vara påskmust och chips eller????

Det kallar jag snygg inredning, fasiken Sune..Du skulle nog kunna bli homestajlare iaf!:)))

2010-03-05 @ 08:40:06
URL: http://www.lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Hillevi

Håller med, ser mysigt ut!

2010-03-05 @ 09:11:53
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: pezze

mm.. nu sertjag ditt "nya" tv-bänk!! :)

den ser inte alls så dumt ut ju!! :D

MKT FINT!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback